joehoe - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu joehoe - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu

joehoe

Door: michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

25 Oktober 2014 | Indonesië, Kuta

Hoi hoi,

Zoals de meeste van jullie hebben kunnen zien op de foto's op fb ben ik gisteren naar Tanah Lot geweest. Ondanks dat het 1 grote toeristische attractie is was het erg indrukwekkend. Normaal staat de tempel midden in zee maar het was eb dus ik kon over de zeebodem lopen en naar de tempel toe. Het ritje er naartoe was al een ervaring op zich haha wat een verkeer joh pfff links rechts achter voor scooters fietsen paarden alles. En ik heb al door dat je voorrang moet nemen en je auto op de meest onmogelijke manier er tussen moet proppen omdat je anders niet vooruit komt. Nadat we de stad uit waren heb ik een stukje van het echte Bali gezien, de vele sawa's (rijstvelden) en veel tempels, groot en klein.
Nog niet richting uitgaangebied geweest, wel heeft mijn chauffeur mij laten zien waar het allemaal zit. Ik heb niet echt behoefte om uit te gaan. Hoewel mijn chauffeur 1 van zijn broertjes/neefjes ofz gecharterd heeft om me mee te nemen vanavond, ik zie wel wat ik doe.
Ik zou vanmorgen naar Jimbaran gaan maar ik was erg moe en besloot te blijven liggen, heb blijkbaar toch last van een jetlag want werd pas om 14:30 uur wakker vandaag (Indonesische tijd). 8:30 uur Nederlandse tijd. Je begrijpt weggegooide dag. Maar had het blijkbaar nodig. Evengoed nog even naar het strand geweest en uurtje gewandeld.
Morgen staat Nusa Dua (snorkelen) en Uluwatu(zonsondergang bij de tempel) maar je weet hier nooit wat de dag gaat brengen misschien wordt het wel een strand dag. Wayan (hotel eigenaar) zegt Just relax don't think do like me (hij werkt 22 uur per dag XD) hahaha
Verder heb ik gisteren lang met 2 gasten uit Borneo zitten praten, erg gezellig hoewel hun engels erg slecht is. Het was voor het eerst dat hun met iemand engels spraken. Zij zitten hier met familie en bezetten geloof ik 3 kwart van het hotel. Vandaag ben ik voorgesteld aan alle andere familieleden neefjes nichtjes broers zussen haha. Maandag vertrekken hun weer naar huis. voor alsnog vermaak ik me nog steeds prima hier.

tot over 2 dagen ofz ciaoo

  • 26 Oktober 2014 - 01:55

    Joke:

    He michelle
    Mooi dat je ook al wat van het echte Bali
    Hebt gezien .
    En niks met de echte toeristen trekkers toch
    Gaat erom dat jij het mooi vind. Wel goeie beslissing dat
    Je geen brommer hebt gehuurd veel te druk en geen regels op de weg haha
    En je zal heus nog wel een avond gaan stappen toch gezellig .
    Demi en ik moeten nu die vreselijk slechte tv programma's maar met zijn tweeen kijken haha . Ik neem morgen nieuwe buren op kan je lekker komen kijken als je terugbent . Dikke kus je tante xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 6991

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 06 Juni 2016

Rondreis door zuid oost Azië

20 Oktober 2014 - 21 November 2014

Bali

Landen bezocht: