ben ik weer - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu ben ik weer - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu

ben ik weer

Blijf op de hoogte en volg Michelle

24 Oktober 2014 | Indonesië, Kuta

Hallo luitjes in Nederland.

Hoe is het bij jullie? Hier nog steeds heerlijk weer, overdag te heet om in de zon te zitten dus zit ik lekker in het hotel in de schaduw, meestal pas rond half 3 richting strand.
Het zou vandaag mijn laatste dag zijn in Kuta, ik zou doorgaan naar Jimbaran en van daaruit dagtochten maken naar Nusa Dua en Uluwatu. Echter na even gezellig met de eigenaar te hebben gekletst heb ik besloten om nog 4 dagen hier te blijven. Het hotel ligt midden in het centrum en is in de nacht toch erg rustig. De eigenaar vertelde mij dat dagtochten vanuit hier net zo duur zijn dan dat ik het vanuit daar doe. Alle hotel's in mijn prijsklasse zijn redelijk ver van het strand vandaan in Jimbaran vandaar dat ik hier blijf en dan met auto/taxi/privechauffie overal heen ga.
Ik zou de afgelopen 2 dagen een scooter huren maar heb hier toch vanaf gezien omdat het verkeer hier erg druk is, verkeersregels en borden zijn er niet en dan moet ik ook nog links rijden. Dat vond ik toch geen fijn idee. Gisteren weer lekker op het strand gelegen en wat foto's gemaakt.
Vandaag ga ik naar Thanalot, een tempel die in de zee staat. Die mannetjes naast het hotel die mij een ritje aanboden wilde 500.000 RP hebben, ik vond dit erg duur. Toen ik het vertelde aan de hotel eigenaar zei hij neehoor 300.000 max moet je betalen. Erg fijn, waarschijnlijk nog veel te duur maar scheelt toch alweer snel +- 15 euro.
Nog geen mensen ontmoet, maar ik vermaak me prima in m'n eentje. Ik heb veel aanspraak met de locals hier, de hotel eigenaar is super grappig en aardig en de mensen die naast het hotel hun winkel hebben kennen mij bij m'n naam en komen regelmatig een praatje maken. Misschien dat ik vanavond eens meer richting het uitgaanscentrum ga kijken.
Al met al bevalt het me prima hier, het hotel is cheap maar erg goed verzorgd. ik zit direct in het centrum en 5 min lopen naar het strand. Beter kan bijna niet! Wat ik ook fijn vindt is dat de hoteleigenaar me overal mee helpt. Vandaag heeft hij bijv mijn was gedaan XD haha hopen dat dat goed komt :P

Tot snel weer xxx

  • 24 Oktober 2014 - 11:03

    Sonja:

    goedenmiddag michelle, wat leuk die foto's. Zo te zien vermaak je je wel, en wat leuk dat je met de mensen daar een leuk contact hebt. En als de excursies toch net zo duur zijn vanuit je hotel als ergens anders, nou dan zou ik dat lekker doen hoor. Ik hoop dat je toch ook wel wat meer toeristen tegenkomt waar je ervaringen mee kan delen, en ideeen kan op doen voor je reis. We vinden het super om je reis zo mee te kunnen maken via je blog, dus lekker blijven schrijven hoor hahaha. Nou nogmaal Have fun xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 7007

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 06 Juni 2016

Rondreis door zuid oost Azië

20 Oktober 2014 - 21 November 2014

Bali

Landen bezocht: