nieuw hotel - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu nieuw hotel - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu

nieuw hotel

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

29 Oktober 2014 | Indonesië, Ubud

Hallo allemaal,

Vandaag afscheid genomen van iedereen in Kuta :( maarja ik moet door! En daarbij heb ik al geregeld dat ik mijn laatste dagen doorbreng bij Wayan in Dedy beach inn homestay !!! Voel mij sinds vandaag eindelijk weer beter :D yeahh kan ik eindelijk weer wat doen.
Ik zit nu in Ubud in mijn nieuwe hotel, het is prachtig het zijn allemaal losse bungalows. Ik heb uitzicht over de sawa's echt super. Alles is op loop afstand, enige minpunt dat t zwembad erg klein is maarja ik pas erin :D. Ik zou hier 5 dagen blijven maar ik denk dat dat te lang is. Ubud is heel anders dan Kuta, het is er rustiger en er zijn heel ander soort mensen. Iedereen is zen en happy en ik weet niet hahaha
Ik mis nu al de gezelligheid en drukte van Kuta :S slecht he. Maar misschien valt het mee en bevalt het me toch meer dan ik nu denk.
Het is hier een stuk goedkoper dan in Kuta, heb vanavond heel lekker gegeten en gedronken voor maar liefst €2,70 haha ongelooflijk he.
Ik zal zo nog even foto's via mijn telefoon uploaden.

Spreek jullie snel weer xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 7002

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 06 Juni 2016

Rondreis door zuid oost Azië

20 Oktober 2014 - 21 November 2014

Bali

Landen bezocht: