Rondreis door zuid oost Azië - Reisverslagen van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu Rondreis door zuid oost Azië - Reisverslagen van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu
Rondreis door zuid oost Azië

Hallo allemaal,

Zoals de meeste van jullie weten vertrek ik rond 9 nov voor minimaal 6 maanden naar Zuid Oost Azië en ga ik daar een mooie rondreis maken, althans dat hoop ik.

Ik zal beginnen met 2 maanden Indonesië, dan Singapore, Maleisië, Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam en waarschijnlijk China!

Ik heb behalve mijn vlucht naar Jakarta en de vlucht van Bali naar Singapore nog niets vastgelegd! Het is dus ook voor mij nog een verassing waar ik allemaal ga belanden hoewel ik natuurlijk al redelijk een route in mijn hoofd heb. misschien kom ik ook nog op de Filipijnen of Australië, maar ik twijfel nog + het hangt allemaal af van m'n budget

Ik ga denk wel wekelijks verhalen schrijven van wat ik allemaal meemaak en waar ik allemaal zit!

tot snel allemaal

Xxx

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2015

Plannen maken maar toch ook niet!?
Michelle

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6993

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 06 Juni 2016

Rondreis door zuid oost Azië

20 Oktober 2014 - 21 November 2014

Bali

Landen bezocht: