berichtje vanuit het leukste hotel van Bali!!! - Reisverslag uit Karangasem, Indonesië van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu berichtje vanuit het leukste hotel van Bali!!! - Reisverslag uit Karangasem, Indonesië van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu

berichtje vanuit het leukste hotel van Bali!!!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

17 November 2014 | Indonesië, Karangasem

Hallo allemaal,

Vrijdag aangekomen in Lumbung Damuh, Meteen welkom thuis geheten door Lempot en Tania :D erg leuk! Dit was ook de laatste avond dat Madara hier verblijft genoeg reden voor een feetje dus. We hebben gezellig met een man of 10 avond gegeten, daarna bier ingeslagen en gezellig gekletst, gedanst en muziek gemaakt wat een top avond!!!

Eddie (vriend van Lempot en Tania) bouwt super mooie huizen hier op Bali, 1 van de franse gasten van het hotel heeft een huis van hem gekocht en zaterdag gingen Lempot Tania en de franse gasten richting seminyak om zijn vrouw op te halen, het huis te bekijken en ze bleven daar een nachtje slapen. Ook madara ging mee, zij zou zondag middag vliegen dus dan konden ze haar meteen daar droppen. Eddie wilde graag dat ik ook mee ging maar bleef lekker in het hotel. Achteraf had ik beter mee kunnen gaan want het was super saai hahaha. Ik heb geloof ik seizoen 3 en 4 van walking dead maar gekeken :D ook leuk.

Zondag (gisteren dus) was iedereen weer terug in het hotel, ook 2 nieuwe gasten aangekomen. 2 jongens uit nederland erg leuke gasten!!! heel avond beetje zitten kletsen, gezellig weer met iedereen die dat wilde gegeten. Uiteindelijk geëindigd op het strand Lempot had daar een vuurtje gemaakt Alleen ik eddie die 2 jongens, tania en lempot waren nog over. Die jongens wilde wat gaan doen vandaag, ik ook dus besloten we om samen iets te gaan ondernemen. Uiteindelijk vertelde Tania dat zij en Lempot morgen naar het 2e stukje grond gingen kijken dat die fransen van eddie hebben gekocht. Daarna zouden ze richting strand gaan. we zouden er een leuke tour dag van maken! dat klonk ons goed in de oren dus snel naar bed want ze wilde om 6.30 vertrekken. Eddie zou mij wakkermaken maar toen ik om 6.30 wakker schrok was er dus gewoon nog niemand wakker. Uiteindelijk vertrokken we om 8:30 uur haha ach we hadden iig een amazing ontbijtje met bananen pannekoekjes, eieren, fruit etc jammie. Ik en de jongens reden met Eddie mee. Onderweg even 2 korte stops gemaakt en daarna de bergen in. MIJN god wat een wegen (- - ) fuck me haha gewoon een soort van fietspad, geen vangrails niks en vrachtwagens die er langs willen. hahahha wauw echt wauw ongelooflijk. haarspelt bochten, achteruit de berg op omdat de vrachtwaggel er langs moest pff wonder boven wonder zijn we heel aangekomen. Eddie liet ons het huis zien dat hij aan het bouwen is. Als 3 berggeiten gingen we achter Eddie aan klauterde de berg op naar het huis haha. Maar wauw wat een uitzicht echt onbetaalbaar (hoewel ik er nooit mn huis neer zou zetten). Toen begon het wachten op de rest............... en wachten..... ja wij waren er al beetje klaar mee al 10x gevraagd waar ze bleven hij al 3x gebeld maar niet gevraagd waar ze zijn. Uiteindelijk belde hij toch maar om te vragen en wat blijkt... jaa natuurlijk ze waren er al die tijd al alleen dan op het stukje land ernaast om te kijken waar zij hun huis willen hebben. FUCK US. Wij weer als 3 berggeiten de volgende berg beklimmen op mn teenslippertjes haha. En daar begon het wachten weer tot we verder konden. Uiteindelijk waren we uitgedroogd en wilde wij water uit de auto halen. Uhh ja Eddie was zn autosleutel kwijt XD hahahaha iedereen in de zoekmodus en gelukkig vond lempot ze op de grond onder de blaadjes pffieuww. Nog even stiekem gevraagd of t nog lang duurde... nee bijna klaar. Tja uhh NIET DUS ik was er echt klaar mee en had nie zoveel zin om die berg af te gaan met de auto dus ik d8 ik ga vast lopen dan kom ik ze vanzelf tegen. haha dus ik met mn domme kop die berg af...... toen zag ik ineens allemaal vrachtwagens de weg blokkeren en ik d8 fuck zou dit dan toch 1 richting weg zijn haha. Toen toch maar weer terug gelopen haha halverwegen even geroepen naar de boys om te checker of ze er nog waren. Jahoor gelukkig haha helemaal gesloopt kwam ik aan en kort daarna kwam gelukkig ook Eddie aan. Het was ondertussen half 1, op naar t strand. Onderweg vroeg Eddie of we naar 1 of ander paleis wilde dat vroeger van een of andere koning is geweest. Natuurlijk willen we dat! Was echt super mooi, veel foto's gemaakt en rondgelopen. Daarna snel door naar het strand (white sand beach) we zouden gaan snorkelen, ik was echt benieuwd want was al eerder naar dit strand geweest en heb geen enkel koraaltje of iets gespot toen. Eddie nam ons mee naar de andere kant van het strand en daar doken we de zee in. MIJN GOD WAT MOOI!!!!!!!! dit was echt de mooiste van allemaal, die kleuren waren echt bizar ik heb geen woorden zo tof vond ik het. Helaas niet de dolfijn gespot die eerder die ochtend was gesignaleerd en ook geen schildpad maaaaaarr we hebben wel NEMO gefind :D haha Helaas ook geen stekel opblaas vis die wilde ik echt niet maar helaas haha. Daarna weer heerlijk gegeten op t strand, zo lekker echt verse vis jammie!

Al met al vandaag echt een toffe dag gehad. Morgen wordt ik in de ochtend opgehaald door de bemo chauffeur. Hij brengt me naar de markt in Amlapura, daarna ga ik bij Michel en Pieta kijken. Hun huisje is nu bijna af ben benieuwd. In de aovnd hebben we Pizza avond bij Lumbung. Ze hebben een oven buiten en daar gaan we pizza's bakken. Er komen allemaal mensen die vrijwilligerswerk doen hier in de buurt geloof ik. Yeah weer een party :D

Woensdag nog geen plan en donderdag mn koffer inpakken, chillen en naar het vliegveld ja het eind is nu echt in zicht:( nog 4 dagen nja vandaag is hier alweer om dus nog 3. Maar ik ga er keihard van genieten. Oja ik zeurde op fb dat ik wit werd omdat er geen zon was nou vandaag ben ik verbrand (KARMA) haha

Bye bye

  • 17 November 2014 - 23:51

    Joke:

    Hoi nichtje
    Wat een mooi verhaal , heb er ook om gelachen zie je de berg al op en neer gaan en balen .
    je zit gelukkig weer op een mooiere plek dan al die toeristen .
    Gezellig dat je wat met een groepje wat hebt ondernomen .
    Morgen gezellig weer een feestje doe je goed want ja helaas zit het er bijna op .
    wat is het voorbij gevlogen . Hopelijk ben je voorbereid op het herfst weer hier.
    Kijk hier weinig nieuws geen tijd om te snorkelen en aan de cocktails te zitten haha
    Doe op het ogenblik veel voor oma want opa is opgenomen in westerhout verzorgingshuis
    Dus veel papierspullen regelen .
    Gelukkig werk ik nog steeds niet volledig .wel wat meer avonddiensten want ja dat zijn minder uren dan overdag maar dan hebben ze ook meer aan me .
    Met kim en demi alles zijn gangetje . En oh ja oeps knie toch niet helemaal goed meniscus kapot moet een kijkoperatie . Ja lach maar haha ;) nou meid geniet nog intens van het mooie Bali en ik zie je zaterdag
    Dikke kus xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 6981

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 06 Juni 2016

Rondreis door zuid oost Azië

20 Oktober 2014 - 21 November 2014

Bali

Landen bezocht: