berichtje uit Jasri - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu berichtje uit Jasri - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu

berichtje uit Jasri

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

02 November 2014 | Indonesië, Candidasa

Hallotjes,
Hier weer even een berichtje van mij. Ik heb in mijn hotel erg slechte wifi (bijna geen), daarom zit ik nu bij Pieta en Michel thuis. Zij hebben een mifi (mobile wifi) echt ideaal. Mijn hotel bevalt redelijk, het is erg stil hier en ik lig elke avond al om half 9 in bed omdat er niets is hier.
Gisteren ben ik met Pieta naar een groot winkelcentrum geweest, met de bemo (een lokaal vervoersmiddel) Kost nog geen 50 cent pp :D haha. In de middag nog even naar het strand achter hun huis geweest. Black sand beach. Heel gek ziet dat eruit, zwart zand haha. Heel mooi en ongerept. De zee is erg woest en ik zou er persoonlijk niet graag in gaan zwemmen.
Vandaag zijn we met z'n drieën naar pasirputia (white sand beach) geweest. Voor we naar het strand gingen zijn we even langs een onwijs gave plek geweest (Lumbung damuh) dit wordt ook mijn volgende hotel voor woensdag en donderdag. Het is van een nederlandse eigenaresse dus kan lekker Nederlands praten. Ik heb er onwijs veel zin in. Op het strand heb ik heerlijk vers gevangen vis gegeten en gezwommen in de prachtig heldere blauwe zee. De zee was heel ruw en ik werd continue omgegooid. Ik heb eindelijk beetje kleur opgedaan Yaayy #getting my indonesian TAN.
Morgen heb ik een Bemo afgehuurd en hij brengt mij naar de padangbai. Vanaf daar pak ik de boot naar de gili eilanden, een bounty eiland. Ik ben heel benieuwd. Eind van de dag komt de bemo mij weer ophalen. Overmorgen ga ik naar het waterpaleis en daarna naar Amed om te snorkelen wederom de bemo afgehuurd.
Daarna(woensdag) dus naar de mooiste/fijnste Hotel op bali ( foto's volgen als ik daar zit).
Vrijdag gaan Pieta en Michel weer naar Kuta, dus ga ik mooi weer meeliften en ga ik mijn laatste anderhalve week slijten op de plek waar ik begonnen ben. Dedy Beach Inn.

Tot snel allemaal (alweer halverwegen mijn vakantie :( )

  • 03 November 2014 - 10:28

    Joke :

    Hoi Michelle
    Heerlijk om de verhalen van je te lezen.
    Helaas moest je evengoed 5 dagen betalen voor het hotel maar ja dat is nou eenmaal zo .
    Het is jammer dat je geen toeristen ontmoet hebt waar je samen wat mee kan doen.
    Maar merk aan je dat je evengoed geniet van alles en echt blijft een avontuur
    Leuk dat je wat gedaan heb met je collega gezellig en super dat je van alles ontdekt en onderneemt .
    Begrijp helemaal dat je de laatste anderhalve week terug gaat naar je eerste plek .
    lekker drukte om je heen na de prachtige rust ook wel weer leuk .
    Hier gaat alles zijn gangetje mag niet mopperen op het weer was van het weekend gewoon heerlijk voor november . Demi heeft haar pta weken achter de rug en is goed gegaan en kim en martin hebben halloween feestje gegeven dus alles verkleed .
    En ik blijf het zeggen geniet van alles .
    Dikke kus je tantetje

  • 03 November 2014 - 12:04

    Judith:

    hey, leuk je verslagen te lezen! Ik ga in januari die kant op, dus ik kan van je 'leren' :) hoe lang ga je nu in zijn totaliteit heen? Ik dacht 2 maanden? Vanwege je visum aanvraag.... Na het lezen van je verhalen krijg ik er wel meer zin in! ;) geniet er nog even van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 6987

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 06 Juni 2016

Rondreis door zuid oost Azië

20 Oktober 2014 - 21 November 2014

Bali

Landen bezocht: