hellow my friends from holland - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu hellow my friends from holland - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu

hellow my friends from holland

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

30 Oktober 2014 | Indonesië, Ubud

Vandaag op tijd wakker, aangezien het ontbijt bij de prijs is inbegrepen dacht ik laat ik eens gaan ontbijten in het hotel. Ik had niet veel verwachtingen en had al blij geweest met een geroosterd broodje met jam :D toen ik mijn kamer verliet stond er op mijn terras een thermoskan met thee en een kopje (heerlijk toch), dus eerst maar even een sloot thee naar binnen gewerkt. Toen opzoek naar het ontbijt, ik zag wel allemaal tafels alleen nergens ontbijt. Toen ik er naar vroeg zei de jongen dat ik toch wel daar moest wezen, dus ik weer terug. En jahoor ik kreeg een kopje thee en daarna vers fruit en een pannenkoek met banaan :D wauww wat heerlijk zeg! Een goed begin van de dag. Er kwam nog 2 dames ontbijten, allebei alleen. Helaas beide te druk in hun telefoon om ook maar iets om hun heen mee te krijgen. Geen contact gemaakt dus.
Na het ontbijt m'n wandelschoenen aangetrokken en de stad in gegaan. Hasan heeft mij gisteren op weg naar het hotel al aangewezen waar wat zat dus dat scheelde een hoop zoeken haha. Ik ben naar de tempel van de koning gewweest, de ubud markt bezocht en natuurlijk niet te vergeten Monkeyforest. Erg leuk allemaal. Ubud is heel anders dan Kuta maar dat had ik gisteren al geschreven volgends mij. Ook moet je hier goed uitkijken waar je loopt want voor je het weet lig je op je muil. Overal gaten in de stoep maar ach het houd je scherp.
Ik denk dat ik vandaag alles in Ubud wel heb gezien. Morgen komen Pieta en Michel toevallig naar ubud en zij hebben mij een lift aangeboden naar mijn volgende plek. Ik zou hier eerst 5 dagen blijven maar dat doe ik toch maar niet. Helaas moet ik het hotel wel voor 5 dagen betalen :( maar dat is niet anders.
Ik ga morgen naar kunkang cottages erg leuk, op aanraden van Pieta en Michel. Ik kan daar een scooter huren en overal gemakkelijk heen.
Toch denk ik dat ik snel weer terug ga naar kuta omdat ik stiekem best hou van drukte en reuring om me heen. Het is mij te stil hier!
Maar eerst alles doen en zien wat ik wilde, daarna ga ik terug naar mn vrienden in Kuta :P
nou jullie horen weer van mij ciao people

  • 30 Oktober 2014 - 17:47

    Sonja:

    Hall michelle, wat mooi om dit allemaal te lezen. Wat ben je daar aan het genieten zeg. Hein en ik gaan morgen weer naar huis, ook even een midweekje er tussen uit geweest. Ook wel verdiend na twee jaar . Ik hoop dat je nog prachtige avonturen beleefd, en dat jij niet zo van die stilte houd kan ik me wel voorstellen. Prachtig dit blog, nou lieverd geniet ze, en ja ik kijk er na uit wat je nog meer gaat beleven. Have Fun xxx Grt Sonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 6976

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 06 Juni 2016

Rondreis door zuid oost Azië

20 Oktober 2014 - 21 November 2014

Bali

Landen bezocht: