Even een korte update - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu Even een korte update - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu

Even een korte update

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

26 Oktober 2014 | Indonesië, Kuta

Hoi hoi,

Hier even een korte update, vandaag weer niets uitgevoerd! ik ben sinds gisteren ziek, gelukkig geen buik tyfus tering hotsiekotsie ofzo maar ik heb heel erge steken in mn linker zij. Hierdoor kan ik soms amper nog normaal lopen. Vandaag toch maar even naar de dokter geweest, hij zei you have a lot of acid XD haha hij heeft me medicatie meegegeven en met 3 dagen is het weg als ik hem moet geloven. Op hoop van zegen dan maar want dit is niet zo leuk en zo kom ik nooit op de plaatsen waar ik heen wil. Gelukkig zijn ze allemaal erg lief en verzorgend hier in het hotel, zowel het personeel als de gasten als de mannen van de shops naast het hotel. Er ontbreekt me hier aan niets! kopjes thee worden aan de lopende band gehaald (you drink michel) haha. Ook kwamen ze met 1 of ander smeerseltje aan wat ik op moest smeren want dat werkte.
Vandaag wilde ik naar het strand maar het was echt TE warm (graadje of 40) dus ik liep langs het strand en dacht....... ik wil een zwembad haha. Je hebt hier enorme resorts aan het strand met grote zwembaden etc. Ik even snel gekeken en niemand had een bandje van het hotel om dus ik ben de tuin in gelopen en heb mezelf in een ligstoel aan het zwembad geparkeerd. Heerlijk genoten van het zwembad.

Rond 16:00 uur met 1 van die jongens uit Borneo naar het strand gegaan, lekker gezwommen en ik heb een mooie armband gekregen. Hun gaan morgen weer terug naar Borneo. In de avond moest ik eten van Hasan (chauffeur), Wayan (hotel eigenaar) en al die andere gasten. Ze zeiden try indonesian food. Dus ik werd meegenomen door Heri (de jongen uit Borneo) hij nam me mee een zijstraat in naar een tent waar ik normaal gesproken heel hard langs loop (zo habbie babbie shop met bereid eten in de display) haha. Ik mee naar binnen hij heeft besteld en ik heb heerlijk gegeten (hopen dat dat goed gaat vannacht haha). Wat ik heb gegeten echt werkelijk geen idee. Chicken, meat from cow en blaadjes met een goedje en ik denk dat er ook iets met artisjok was. Ik nog netjes vork en lepel gepakt en hij begint met handen te eten, ik merk meteen dat vork en lepel niet werken met dit eten. Dus zoals het hoort ben ik met mijn handen gaan eten lekker hoor met je handen door de rijst en prutje roeren :D

tot snel guys
Hoop dat jullie mijn verhaaltjes leuk vinden haha, zal straks nog wat foto's toevoegen vanaf mijn mobiel.
Hopelijk morgen beter en dan gaan we naar jimbaran nusadua en uluwatu
xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 6989

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 06 Juni 2016

Rondreis door zuid oost Azië

20 Oktober 2014 - 21 November 2014

Bali

Landen bezocht: