Eerste verslag vanuit Bali! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu Eerste verslag vanuit Bali! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu

Eerste verslag vanuit Bali!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

22 Oktober 2014 | Indonesië, Kuta

Hallo allemaal,

Hier dan mijn eerste reisverslag vanuit Bali. Ik zit nu in het hotel in Kuta en tot nu toe bevalt het prima hier in bali.
Ik zal maar bij het begin beginnen haha.
De vlucht, was erg zwaar!!! niet zozeer omdat het lang duurde maar meer omdat we erg veel last hebben gehad van turbulentie. 1x wel een uur lang bah bah maarja ik kon er niet even uitstappen dus moest er ff doorheen. Op de vlucht zelf helemaal in de watten gelegd, kussentje, sokken dekentje, avond eten, midnight snack en onbeperkt drinken. Na het ontbijt waren we er al bijna dus ondanks dat ik door de turbulentie geen oog heb dicht gedaan ging het vrij snel allemaal. Heb me geen moment verveelt omdat ik heerlijk films heb kunnen kijken en muziek heb geluisterd. De tweede vlucht was al veel beter, alleen in het begin wat turbulentie maar verder rustig en ondanks dat het een super korte vlucht was wederom een lunch in het vliegtuig gehad, luxe hoor!
Eindelijk aangekomen op Bali ik opzoek naar de transfer............ ja die was er dus niet. Maar omdat Michel en Pieta naar het zelfde hotel gingen namen we met z'n drieën een taxi.
Bij het hotel werden we leuk ontvangen door de eigenaar, hij zei meteen dat hij ons niet kon halen omdat hij geen vluchtnummer had doorgekregen van Bookings.com. No problem we zijn er :D.
Mijn kamer was wat smoezelig maar wel schoon en dat is het belangrijkste. Wel veel mieren in de badkamer mja mieren zijn niet eng ofz haha.
Toen ik wakker werd zag ik allemaal mieren in mijn bed lopen :S jakkie.
Gelukkig spreekt Michel Indonesisch en heeft hij geregeld dat ik hun kamer kon overnemen, aangezien het hele hotel vol zit had ik het anders niet voor elkaar gekregen. Mijn nieuwe kamer is 1 van de nieuwe kamers, schoon netjes en boven de receptie. Mijn hotel staat naast een enorm groot winkelcentrum met STARBUCKS :D hihi erg lekker hoor.
Gisteren hebben Pieta en Michel mij een korte rondleiding gegeven door Kuta, en we zijn uit eten geweest in een ander groot winkelcentrum, Discovery. Vandaag zijn Pieta en Michel naar hun huis gegaan en ben ik nu echt alleen. Ik ben lekker naar het strand geweest en heb gezwommen in die prachtige blauwe zee.
De geur van wierrook en kretek hangt hier overal om je heen. Op elke hoek van de straat zijn kleine zelfgebouwde tempels waar offers liggen, deze liggen trouwens om de 5 meter op straat ook.
Verder heb ik vandaag veel gewandeld en heb ik op beide voeten blaren van mijn nieuwe slippers :( maar wat is het mooi hier. Morgen en overmorgen heb ik een scooter, dit heeft Michel nog snel geregeld voordat ze weg gingen. Ben benieuwd hoe dat gaat aangezien ik links moet rijden haha.
Vandaag de boel een beetje verkent, morgen ga ik foto's maken en misschien wat filmen.

Nou ik weet niets meer te schrijven. Tot snel allemaal!

It's good to be a Miljonair :D hahaha

  • 22 Oktober 2014 - 21:16

    Joke:

    He nichtje wat een leuk verslag .
    Wel lekker dat je collega er nog bij was
    En dat haar man nog de andere kamer kon regelen.
    Vanavond hier de film eat prey en love op tv die we laatst nog hebben gezien
    Moest gelijk aan je denken ;)
    Ja nu ben je echt op jezelf aangewezen maar tof dat je 2 dagen een scooter hebt . Dan kan je echt wat gaan verkennen kijk je wel uit en rij voorzichtig
    en Starbucks ja hoor haha lekker .
    Geniet maar lekker x

  • 23 Oktober 2014 - 08:10

    Theo:

    Hee nichtje blij te horen dat het allemaal goed is gegaan.
    Hou je jezelf in de gaten want als het lekker ruikt naar al dat eten ga je natuurlijk ook snoepen van al dat lekkers ( ik wel) .
    Nou niet met vreemde kerels mee gaan en veel plezier.
    Spreek je gr Theo

  • 23 Oktober 2014 - 17:32

    Sonja:

    Hoi MIchelle, ik heb net even ook je foto's bekeken, erg druk op het strand he, Nou ik vind het super om je reisverslagen te lezen, en wel mooi dat je collega ook die kant op ging. Vanaf nu moet je je eigen reis maken, en we hopen dat je het onwijs naar je zin hebt, en lekker van alles ondernemen, Top dat je een scooter hebt voor twee dagen, En top dat je de kamer van je collega kon krijgen zeg. We kijken er naar uit om alles op je blog te lezen, Nou we schrijven je weer, en heel veel plezier xxxx,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 6980

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 06 Juni 2016

Rondreis door zuid oost Azië

20 Oktober 2014 - 21 November 2014

Bali

Landen bezocht: