Daar ga ik dan!!! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu Daar ga ik dan!!! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Michelle borgsteede - WaarBenJij.nu

Daar ga ik dan!!!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

20 Oktober 2014 | Nederland, Heerhugowaard

Ja ja het is eindelijk zo ver, over 16 uur stap ik het vliegtuig in op weg naar Bali. Tot nu toe weinig last gehad van spanning (omdat ik veel te druk was met werk en school), maar de laatste dagen kwam ineens het besef dat ik echt ga.
Ik heb er onwijs veel zin in, een nieuw avontuur.
Vandaag veel leuke, lieve berichtjes en telefoontjes van familie en vrienden gehad.
Ik vind het erg spannend allemaal, voor het eerst zo ver weg en dan ook nog alleen, ik ben wel erg blij dat ik samen met mijn collega (pieta) en haar man (Michel) vlieg. Het is super fijn om te weten dat er in ieder geval iemand in de buurt is die je "kent".

Ik hou jullie op de hoogte en laat wat van mij horen zodra ik er ben!

xxx

  • 21 Oktober 2014 - 15:28

    Joke:

    he michelle

    daar zit je dan na een lange reis op het mooie bali.
    hier is het pokkeweer ben wel een beetje jaloers hoor haha
    nu moet ik alleen met demi hollands next model kijken haha
    heerlijk op je slippers en korte broek genieten van alle indrukken van bali.
    hoop dat je een beetje heb kunnen slapen na de lange reis.
    gelukkig de eerste paar dagen al geboekt kan je een beetje bijkomen
    en dingen gaan plannen wat je allemaal wil gaan doen.
    ik hou je blog in de gaten en doe de groetjes aan alle lekkkere surf boys haha
    liefs je beetje gekke tante joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 6985

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 06 Juni 2016

Rondreis door zuid oost Azië

20 Oktober 2014 - 21 November 2014

Bali

Landen bezocht: